27 Şubat 2014 Perşembe

Türkiye’nin kozmetik sektöründe en çok konuşulan markası: AVON

Dünyanın en köklü güzellik şirketlerinden biri olan AVON, Türkiye’nin ilk ve tek ağızdan ağıza pazarlama ajansı olarak tanımlanan Fikri Mühimler tarafından Türkiye’nin en çok konuşulan kozmetik markası seçildi.

Uluslararası alanda Word of Mouth Marketing (WOMM) olarak bilinen sistemi Türkiye’de uygulayan Fikri Mühimler ile MediaCat, Türk kadınlarının her türlü güzellik ihtiyacını karşılayan, en geniş ve yüksek kalitedeki ürün gamına sahip markası AVON’u, geçtiğimiz yılın en çok konuşulan kozmetik markası olarak seçti.

Fikri Mühimler ve MediaCat işbirliğiyle 10 ayrı global kozmetik markasının karşılaştırıldığı kategoride AVON, yüzde 24,7’lik bir oranla rakiplerini geride bırakarak ilk sırayı aldı. 1993 yılından bu yana Türkiye pazarında olan AVON, Türk kadınlarının en çok bildiği ve tanıdığı güzellik markası olmasının yanı sıra bu araştırmanın bir sonucu olarak; Türkiye’de en çok konuşulan kozmetik markası olduğunu da kanıtlamış oldu.

Basın bültenidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki