17 Ekim 2013 Perşembe

Watsons Büyük Bayram İndirimi Alışverişi


Arife günü bayram alışverişine çıktık .Kendime ve çocuklara bir sürü ciciler aldım.Onlara kıyafetler alırken kendime de Watsons'tan harika şeyler aldım.O kadar çok eksiğim varmış ki watsonsa girince kendimi kaybettim.Aldıkça alasım geldi :)Alacağım daha o kadar çok şey varki onları da bayramdan sonraya erteledim.Şimdilik çok ihtiyacım olan ürünleri aldım ve çıktım.Bakalım ne ciciler almışım;

Arkomen traş kolonyası 

Arkomen traş kolonyası epey indirimdeydi.Eşim sürekli kullandığı için indimden faydalanıp yedek aldım.Dursun bir köşede diğeri bitince kullanır.İndirimi kaçırmazdım:) Fiyatı 3,99 tl idi.

Nivea Hair Styling Hacim Veren Saç Köpüğü 150 ML 
Bu köpüğü sürekli kullanıyorum.Benden tam not alan ürünlerden.Nivea ürünleri indirimdeydi  hemen aldım.
ve aldım.Bu fırsatı kaçırmak olmazdı dimi ama:)


Garnier Saf & Temiz 3ü 1 Arada - Temizleme + Peeling + Maske

Garnier ürünleri %25 indirimdeydi.Çok işlevli bir ürün sürekli kullanıyorum.Peeling özelliği gözenekleri açtığı için tercihim.3ü 1 arada olması avantajlarından.

Nivea soft nemlendirici bakım kremi
Ellerim için kullandığım güzel bir ürün.Neredeyse başka ürün kullanmıyorum yumuşacık yapıyor ellerimi.

Nivea baby pişik kremi
Oğlum için kullanıyorum.Kızarıklıkları,pişiği 1,2 sürmemde alıyor.Memnun kaldığım ürünlerden.

Diadermine Falten Expert 3D Kırışık Önleyici Gece kremi

%30 indirimdeydi hemen aldım.Bendeki bitme aşamasındaydı.Watsons'un yaptığı indirim sayesinde ucuza almış oldum.

Adidas fruity rhythm deodorant
Toplu resme eklemeyi unuttuğum deodorantım.Kokusuna resmen aşığım elimde 2 tane olmasına rağmen yedek olarak aldım yine.Fiyatı da çok uygundu 6.99 tl ye aldım.
Alışverişten epey kazançlı çıktım:) Bir sonraki indirimi dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki