19 Ekim 2013 Cumartesi

Gratis Bayram Alışverişim

Bayram tatilini İstanbulda geçirdim.Bol bol gezdim.Gratisi merak ediyordum Edirnede mağazası olmadığı için indirimlerden,kampanyalardan yararlanamıyordum.Ama istanbula gittiğimde Gratise uğramadan edemedim.Az birşey intertte araştırdığım kadarıyla buraya da mağazası açılacak.O yüzden çok sevindim.Gratisin açılmasını dört geözle bekliyorum:)Neler almışım bakalım;

Dove Besleyici Bakım Şampuanı
Bu şampuanı uzun zamandır kullanıyorum.Saçlarım dalgalı ve kalın telli olduğu için her şampuanı kullanamıyorum.Dovenin bu şampuanı harika saçlarımı yumuşacık yapıyor ve dolaştırmıyor.Hem şampuan hemde bakım kremi daha ne olsun. 

Nivea pearl&beauty duş jeli
Çok severek kullandığım ürünlerden.Kokusu çok hoş .İnci özleri formülü sayesinde cildi ipeksi bir his veriyor.Aynı zamanda nemlendirici özelliğe de sahip.

Pantene saç bakım kremi
Saçlarımı en çok bu yumuşattığı ve tülertmediği için tercihim.

Uni Eye Disc Göz Makyajı Temizleme
Besleyici ve koyuyucu nemli pamuklu diskler tahriş etmeden temizliyor çok memnunum.Fiyatı 5 tl idi.

Nivea fruıty shine cherry
Yaz kış demeden kullanıyorum özellikle kışın daha fazla.Dudaklarımı uzun süreli nemlendirdiği için tercih ediyorum.Gratisten %15 indirimle aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki