5 Temmuz 2015 Pazar

Fairy Platinum kapsülleri bence en iyisi



İyi geceler herkese
Geçtiğimiz günlerde trnd.com.tr Fairy Platinum kapsülleri pazar araştırmasına katılmıştım.Ve denemek ve çevreme dağıtmak için Fairy Platinum kapsülleri elime ulaştı.
Yıllardan beri başka markaya ait bulaşık makinası deterjanı kullanıyordum ona da gayet başarılı diyordum ta ki Fairy ile tanışana kadar.Vakit kaybetmeden denedim sonuç Ha-ri-ka...
Bulaşıkları yıkadıktan sonra bile makinenin içi misler gibi kokuyor ve tertemiz oluyor.

Suyumuz çok kireçli kireçli olduğu halde bulaşıklarımda leke bırakmıyor.Deterjan artığı kalmıyor.
Kullanımı çok pratik.Temizleme ve parlatma gücü kesinlikle tartışılmaz.
Bu güne kadar kullandığım en iyi bulaşık makinası deterjanı.Bundan sonra Fairy herzaman ilk tercihim.Denedim ve çok memnum kaldım.

Ambalajında ne yazıyorsa o diğer deterjanlar gibi uydurması yok.Hakkını fazlasıyla veriyor.Üstelik makinayı da koruyor.Daha ne olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki