25 Mayıs 2015 Pazartesi

Gliss Million Gloss Şampuan


Merhabalar...
Geçtiğimiz günlerde Fikrimühim bizleri harika bir kampanyayla buluşturdu.Yani böylesine bonker olacağını düşünmemiştim.Yalan söylemeyim de ben sadece bir tane şampuan bekliyordum.Ama paketi görünce şaşırdım çünkü tam tamına 6 şampuan vardı.Biri bana olmak üzere diğer beşi arkadaşlarıma dağıtmak içindi.Bende piknikteyken hem indirim kuponlarını hemde şampuanları dağıttım.


Ambalaj rengine vuruldum insanı büyülüyor adeta beğendim.
Şampuanın yapısı oldukça iyi koyu kıvamda.Elinize minnak döktüğünüzde bile epey köpürtüyor.Saçı temizlemesi oldukça iyi.

Kokusunu da çok ama çok beğendim.Parfüm gibi epey kalıcı.Tam da benim şampuanlardan aradığım özellik.



Ayrıca Watsons'un düzenlediği güzellik ve kişisel bakım ödülleri yarışmasında bu ürün Yılın en iyi saç bakım ürünü ödülünü almış.
Fiyatı gayet iyi denemenizi tavsiye ederim.
Siz denediniz mi beğendiğiniz yada beğenmediğiniz özellikleri oldu mu? Paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki