19 Şubat 2015 Perşembe

Keyfi Köpürt


Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...
Fikrimühimden gelen lezzet paketi ayrılmaz ikili. Nescafe Classic ve Nestle Coffee Mate bol köpüklü.
Karıştırdıkça kahvenin üzerinde köpükler oluştu ancak ben şeker kullanmadığım için kremasını daha az kullandım.Tadı yumuşacık,baştan çıkartan kahve kokusu,tadını damağımda bıraktı.


Dışarısı buz gibi soğuksa kesinlikle kahveyi haketmişimdir. Benim gibi kahve tiryakisinden tam not aldın Coffee Mate...

Buda bol köpüklüsü



2 yorum:

  1. Merhaba, instagramdan takipteydim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
  2. Kahvenin tadı gerçekten iyi ama köpüğü beni tatmin etmedi.
    Bu arada takipteyim bana da beklerim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki