20 Haziran 2014 Cuma

Günün Kurtarıcısı Benri Kuru Sampuan

Herkese merhabalar
Geçtiğimiz haftalarda Gratis bir süpriz yapıp bu paketi bana göndermişti.Kendilerine çok teşekkür ederim.


Biz hanımlar pratik,zamandan kazandıran şeyleri herzaman sevmişizdir.Hergün duş almak bazen mümkün olmayabiliyor.Saçı yıkamakta kolay değil.Ozaman kurtarıcımız olan Kuru şampuanlar hemen aklımıza geliyor.Evet belki saç yıkandığı gibi temiz olmuyor,saçlar biraz matlaşıyor ama o günü kurtardığı kesin.Benim gibi çabuk yağlanan saçlara sahipseniz günü kurtarmak adına kullanmanızı tavsiye ederim.Bu yönde Benri kuru şampuan benden tam not aldı.
Benri Kuru Şampuanın;deodoranta benzer bir ambalajı var.Saç spreyi gibi sıvı bir yapıya sahip.

Benri kuru şampuan vaatleri;
*saçı temizler
*hacim verir
*saçın canlı görünmesini sağlar

Saç diplerine 30 cm uzaklıktan püskürtüp parmak uçlarıyla uyguladığımız bölgeye masaj yapıp dağılmasını sağlıyoruz.Kuruduğunda saçta beyaz patiküller gözükebiliyorlar bunları da saç fırçasıyla saçımızdan uzaklaştırabiliyoruz.


Dilerseniz temiz saçınıza da kullanabilirsiniz hacim vermek için.Benri kuru şampuanın kokusunu da ben sevdim rahatsız eden bir kokusu yok.Genel olarak yağlı görüntüden kurtuluyorsunuz.Yağlı görünümü alıp hacim vermesini sevdim.
Denemek için fiyatı uygun.Fiyatına göre performansı çok iyi.Elimdekini bitirdikten sonra renkli olanlarından almayı düşünüyorum.

Sizin kuru şampuanlarla aranız nasıl? Benri kuru şampuanı kullandınız mı?

1 yorum:

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki