11 Mayıs 2014 Pazar

En değerli varlığımız Şüphesiz Annemiz..

Bugün Anneler günü...
En derin sevgi anne sevgisidir.Her anımda yanımda olan,karşılıksız seven,acıktığımda yemeğim,uyuduğumda yastığım,üşüdüğümde yorganım,korktuğumda cesaretim,sıkıldığımda arkadaşım olan Canım Annemdir.
Hastalandığım da sabahlara kadar başımda bekleyip kol kanat gerer.
Yanın da olmasam bile eve ne alınırsa alınsın mutlaka bana da ayıran annem.
Nezaman anne desem gözlerinin içi parıldayan annem.
Kocaman yüreğinle çıkarsız seven annem.
Soluduğum hava,üzüntüm,neşem,kulağımda ki ses canımdaki nefestir annem.Buram buram anne kokan kanatsız meleğim.Sana sahip olduğum için,benim annem olduğun için çok şanslıyım.
Bende anneyim.2 dünyalar tatlısı afacana sahibim.Çocuklarımın Adım adım büyümelerini izlemek muhteşem bir duygu.Hayatımda en severek yaptığım şey; annelik.
Annelerimiz kutsaldır...Başta kendi annem olmak üzere tüm annelerimizin anneler günü kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki