23 Mart 2014 Pazar

Mim - 3 Soru ve Çalıkuşu

Merhabalar;
Bugün üzerimde bir halsizlik bir kırgınlık varki anlatamam.Öğleden sonra da gelen boğaz ağrısı ve öksürük sanırım hastalanıyorum.Havalar tam da hastalık havası.Neyse...
Sevgili Kızılcık şerbetim beni mimlemiş.Çok fazla laf kalabağı yapmadan mimi cevaplamak istiyorum:))

1-Neden blogunun adı Closelyfashion?
Bloğumu açalı çok uzun sene oldu.Ozamanlar arkadaşlarla farklı isimler arayışları içindeydik ortak kararla koymuştuk.Ancak ben yakında gamzenin dunyasi olarak değiştireceğim beni yansıttığı için bu ismi koyacağım.

2-En vazgeçemediğin kitabın ?

Araf - Elif Şafak okurken müthiş keyif aldığım bir kitaptı.Arada kalmışlık mükemmel işlenmiş. Nereye ait olduğunu bilememek mi yoksa ait olduğun yerde bunu hissedememek mi?

3-Kendinle ilgili 3 doğru 1 yalan ? (Yalan olanı tahmin edin)
Kahve olmazsa olmazlarım arasında.Her sabah içmezsem kendime gelemem.
Yaz ayını çok severim.
Çikolataya bayılırım.
Bazen çok acımasız olabiliyorum.

Çalıkuşu Mimi
Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız?
Şimdi bu halimle aslında aklıma fazla birşey gelmedi.Ben küçükken tam bir barbie hastasıydım:)Onlara önüme kim gelirse kıyafetler diktirir sonra onları bebeklerime giydirirdim.Asla bebeğim olmadan uyumazdım.Annemin beni her çarşıya çıkardığında barbieeee diye tutturuşum hatta annem almayınca yerlere yatıp ağlayışım annemin hala dilinde:)

Şimdi mimleme sırası bende;



4 yorum:

  1. Çok acımasız olabildiğini düşünmüyorum :) Barbie bebek hastalığı konusunda aynı durumdaymışız :))

    YanıtlaSil
  2. Bildin cnm:) Aslında halen bile kızımla oynuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. acımasız oldugun yalan canım bence :) en kısa surede yapılacakk :) sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum cnm cevaplarını:)

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki