8 Mart 2014 Cumartesi

Alo 183 Hayat Kurtarır, Kadına Şiddete Son!

Günaydınlar herkese 
Kadına şiddete dur de #kadinasiddetedur @nesneslis
Sevgili Neslihan'ın farkındalık yaratmak istediğini ve kadına şiddete yönelik resim,yazı,makale aklınıza ne gelirse instagram,blog,twitterd paylaşacağımızı söyledi.Tabi ben de zamanın da şiddet görmüş biri olarak bu eyleme tepkisiz kalamazdım.Böyle bir makyaj yaparak ben de katılmak istedim.

Her geçen gün daha kötü bir toplum oluyoruz.Duyarsız,vurdumduymaz,rahat,geniş bir toplumuz maalesef.Yanımızda birini dövseler sessiz tepkisiz kalan insanlarımız var.Bu mudur insanlık!!Son zamanlarda kadına şiddet %1400 arttığını da söylemeden edemeyeceğim.

Eşitlik eşitlik diye bağıran insanlar/kadınlar da fiziki eşitlikten bahsetmiyorlar zaten. hak eşitliğinden bahsediyorlar. kadınlar narin varlıklardır ve onlara kalkan eller kırılsın.

Alo 183 Hayat Kurtarır, Kadına Şiddete Son!


Neyse efendim Dünya kadınlar gününüzü kutlarım.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki