11 Şubat 2014 Salı

İxora Parfüm Yorumu / Strawberry


Ixora bana bu muhteşem parfümü denemem için gönderdi.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Bir parfüm hastası olarak güzel kokuları çok severim.

Strawberry İxora parfüm

Koku ailesi:Meyve(Fruıty)
Koku notaları: Çilek,kırmızı meyveler,süt,musk


Strawberry İxora'nın pastel serisinden.Seride başka kokularda var fakat ben Strawberry denedim.
Parfümün daha kutusunu açmadan evvel o müthiş çilek kokusunu aldım.Yoğun çilek kokan kokusuyla gönlümü fethetti.Çileğin kokusunu oldum olası çok sevmişimdir.Tam bir bahar kokusu.Kıpkırmızı şişesinde çilek ve meyve kokularını sevenlere hitap ediyor.Günlük olarak rahatça kullanılabilecek bir parfüm.

Parfümün kalıcılığı oldukça iyi saatler geçsede üzerinizde kalıyor.Gün içindeki kalıcılığını sevdim.Fiyatları da çok uygun denemenizi öneririm.
İxora ürünlerin bayilerine ulaşmak isterseniz tık tık 
Sizler İxora parfüm kullandınız mı?Bana göre kalıcılığı çok iyi sizde böyle mi düşünüyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki