7 Ocak 2014 Salı

Bir sene daha yaşlandım:)Doğum günüm bugün


Merhabalar efendim..
Başlıktan da anlaşılacağı gibi bugün benim doğum günüm:)28 yaşına girmiş bulunuyorum.Seneler ne çabuk da geçiyor yaşlanıyorum artık:)Aslında Ocak ayı bizim ailenin doğum günü ayıdır.3 Ocak oğluşumun,7 Ocak benim ve 11 Ocak eşimin doğum günü.Sadece kızım 7 şubat doğumlu.Yani anlayacağınız hepimiz kış aylarının insanlarıyız.Beni şimdiden bir merak saldı eşimin akşam ki sürprizini heyecanla bekliyorum.
Allah daha nice yaşları görmeyi nasip etsin bizlere.
Öpüyorum hepinizi.

6 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. Çok saolun Nisa hanımcım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Sevdiklerin ve sevenlerinle nice mutlu senelere :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Nurcan hanımcım

    YanıtlaSil
  5. Sevdiklerinizle sağlıkla mutlulukla nice güzel yaşlaraa :)) (biraz geç oldu ama kutlamak istedim :))

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim tuğçe hanımcım

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki