14 Aralık 2013 Cumartesi

Saçbakım.com Alışverişim

İyi geceler arkadaşlar.
Geçtiğimiz hafta saçbakım sitesinden Hc Hair care complex siparişi verdim.Maşallah çok hızlılar 2 günde elimde oldu aldığım ürün.

Şimdi diyeceksiniz ki ne yapaksın bu ürünü.Beni takip edenler bilir kısa saçı hiç sevmediğimi.Bundan yaklaşık 1 sene evvel oğluma doğum yaptıktan sonra saçlarımı küt şeklinde kestirdim.Niye mi kestirdim????
Saçlarım çok uzun ve bakımsızdı ne yaparsam yapayım saçlarımı çok zor tarıyordum açamıyordum.Üstelik çok dökülmeye başlamışlardı.Sebebi de sürekli röfle yaptırmamdı.Röfle bildiğiniz gibi saçları hem küstürüyor hem de saçların yanmasına sebep oluyor.Çok sıkılmıştım sarı saçlardan ve kestirdim.İyi ki de kestirmişim kendi doğal saçım çok daha güzel.Allah vergisi:))Bu zamana kadar denemediğim ürün yapmadığım bitkisel formül kalmadı sanırım saçlarımın çabucak uzaması için.Ama nafile çok uzun bir süre de saçlarım uzuyor benim o süreyi kısatmam lazım dedim.

Ve HC Complex ile bir arkadaşım vesilesiyle tanıştım.Kendisi ürünü kullandığını ve memnun kaldığını söyledi.Denemekte fayda var dedim ve hemen bende sipariş verdim.Ürünü kargo dahil 45 tl ye aldım.Ayrıca siparişimin yanında bir de jest yapmışlar 10 tl değerinde Hc Ovex 2*20 ml göndermişler.Sanırım  30 tl üzeri sipariş veren herkese gönderiyorlar.Tabi o günü yakalarsanız.Az evvel sitelerine baktım 30 tl ve üzeri alışverişlerde Hc Ovex hediye ediyorlar yine.Belki sizde almak istersiniz dip not düşeyim dedim:)

Bu da hediye gönderdikleri Hc Ovex Hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi.

HC HAIR CARE Complex ne işe yarıyor bakalım mı?

Saç Problemlerine Karşı Bitkisel Bakım Kompleksi
Saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlar. Saçları besleyerek güçlendiren aktif bileşenler sayesinde dökülmenin önlenmesine ve saç uzama hızının artmasına yardımcı olur. Kepeğin ve saç derisindeki kaşıntının giderilmesinde etkilidir. Yıpranmış saçları onarır, sağlıklı, canlı ve parlak bir görünüm kazandırır.
Yani çok işlevli bir ürün.Umarım saçlarım çabucak uzar.Ve dökülmesi en aza iner.
Ürünü 1 kez kullandım henüz kullandıkça sizlerle de yorumlarımı paylaşacağım.
Yorumlarım için 2.postumu bekleyin:)

Bu ürünü kullanan var mı?Yorumlarınız nelerdir?
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki