10 Aralık 2013 Salı

Kozmetik Site Tanaçan China Glaze Alışverişim

Merhabalar herkese kargosunu merakla beklediğim bir ojeyi size de göstermek için sabırsızlandım.Geçtiğimiz hafta Kozmetik Site'den China Glaze oje siparişi verdim.Tüm China Glaze ojelerde ücretsiz kargo olması beni çok tatmin etti.18 tlye aldım ojemi.Açıkçası online siparişlerde kargo parası bana itici geliyor.Mesela uygun ürünler buluyorum kargo parası eklenince pek de uygunluğu kalmıyor.Genelde ücretsiz kargolu ürünlerden alışverişimi yapıyorum.Kozmetik Site'de haftanın ürünü yakalarsanız %20 indirimli geliyor ojeleriniz.Hem ücretsiz kargo hemde indirim çok ballı oluyor:)Gözüme kestirdiğim 7-8 oje daha var indirimi yakalarsam süper olacak.Hepsini almak istiyorum.Diğer ojelerimi de alır almaz sizlerle paylaşacağım.

Neden oje süreririz peki?
Çünkü tırnaklarımız kendimizi anlatır.Duygularımızı,sevincimizi,efkarımızı,stilimizi en iyi ifade eden tırnaklarımızdır.Renk renk ojeler sürerek duygularımızı ifade etmeye çalışırız.

Amerika ve Dünya'nın en çok tercih edilen markalarındandır.Bir sürü ünlü yıldızlar China Glaze ojelerinden kullanıyorlar.China Gliza ojelerini tercih etmemin sebebi kendine has bilyeli kapağı ve içindeki kristal küçük parçacıklar olduğu için kuruma yapmamasıdır.Uzun ömürlü olmalarından dolayı çok seviyorum.China Glaze ojelerin 100 lerce renk seçeneği mevcut.O kadar çok tercih varken hangisini alacağına zor karar veriyor insan. China Glaze renk çeşitliliği bakımından en geniş olan oje markasıdır diye tahmin ediyorum.

Benim tercih ettiğim renk China Glaze Oje - 634 (FrostBite)14 ml boyutundadır.

China Glaze ojem beklediğiminde üstünde geldi hem renk olarak  hem de sürüş açısından.Rengi hafif parlak sedefimsigibi.Mavinin en güzel tonubu olsa gerek.Ve hemen tırnaklarıma sürdüm.Sürümü çok rahat.Oldukça akışkan bir yapıya sahip.

Tek kat sürmek yeterli oluyor.Daha koyu sevenler 2 katta uygulayabilirler.

Fırça izi kesinlikle olmadı ve çok hızlı kurudu.Bu da China Glaze ojelerinin farkı olsa gerek.Yaklaşık olarak 2 gün tırnaklarımda kaldı ve herhangi bir bozulma olmadı.Diğer kullandığım ojelerden tırnakta duruşu çok farklı.Rengini,hızlı bir şekilde kurumasını,kalıcığını çok beğendim.Favori ojelerim arasında yerini aldı bile.

Nereden bulacağım ben bu Tanaçan China Glaze ojeleri diyenler için hemen linkini paylaşıyorum.
www.kozmetiksite.com siteyi takip edin güzelliğinize güzellik katın canlar:)
Sevgiler.....
Sizler beğendiniz mi?

2 yorum:

  1. Rengi güzel ben çok beğendim iyi günlerde sür arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim cnm bende severek aldım ve kullanyorum

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki