31 Aralık 2013 Salı

Güle güle 2013

2013 yılının son postunu girmiş bulunuyorum:)
Gratis alışverişimi yayınlacaktım fakat yetiştiremedim çocuklardan bir türlü fırsat bulamadım.Artık 2014 yılının ilk postu olur:)
2013 yılında en güzel şey oğlumu kucakladığım andı.İkinci kez anne oldum ve oğlumun mis kokusunu içime çekebildim.Rabbime binlerce şükürler olsun.Sonra ev sahibi olduk yeni bir ev aldık şimdi sefasını sürüyoruz:)2013 yılı güzel bir yıl oldu benim için.Umarım yeni yıl daha da güzel olur.

(Resim netten alıntıdır.)

Aslında 2014 yılından beklentilerim çok fazla:))En başta sağlık sonra huzur,mutluluk,bol para,bol bol şans,diliyorum.Türkiye için umutlu, bereketli, yaşanan tüm olumsuzlukların tersinin yaşanacağı bir yıl olmasını diliyorum.Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum.......
Yeni yılda herşey gönlünüzce olsun.Tüm dileklerimizin,isteklerimizin gerçekleşmesi dileğiyle hepinize Mutlu Yıllar...




Güle güle 2013 Hoşgeldin 2014:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki