27 Aralık 2013 Cuma

Bekle beni Gratis Yarın Geliyorum:)))

Edirne'ye Gratis'in açılmasını dört gözle bekliyordum:) Açılacağını internette okumuştum fakat nezaman açılacağı hakkında bir bilgim yoktu.Bu akşam Sevgili Yasemin'den gelen telefon beni acayip mutlu etti.Gratise gidiyormuş yoldaymış.Çocukları birine bırakma fırsatım olsaydı hemen gidicektim bende ama maalesef bırakacağım kimse yoktu.Edirnede kozmetik satan mağazalar sınırlı yves,watsons var ama evime epey uzak olduklarından dolayı çok fazla gidemiyorum.Gratis'in açılmasına çok ama çok sevindim.Umarım gidince istediklerimi bulabilirim.
Bekle beni GRATİS yarın geliyorummmm.

2 yorum:

  1. inş bulabilirsin canım ben bu sabah erkenden gittim riske edemedim :)

    YanıtlaSil
  2. gratisin açılmasına çok sevindim cnm ama gittiğimde istediklerimi bulamadım çocuklardan birazda geç gittim hem sevinçli hem biraz buruk şekilde döndüm:(

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki