24 Aralık 2013 Salı

Argan Serisi Kullanıyorum:)

Merhabalar arkadaşlar.Bir kaç gündür bloğuma post giremiyorum.Öncelikle nedeni oğlumun ateşlenmesi.11 aylık ve dişlerimiz çıkıyor.Tabi dişlerimiz çıkarken de hem huysuzluk hemde ateş yapıyor.Çok şükür bir kaç güne düzeldi oğlum.Hani aksilikler hep üst üste gelir derler ya.Yeğenim geçen akşam kardeşimin kızı koltuktan düştü ve kolunu kırdı.Gece gece hastanelerde perişan olduk.Kolda hem kırık hemde çatlak olmuş.Acil ameliyat dediler ecrinimize gece yarısı 2 de ameliyata girdi 1 saat sürdü.3 yaşında..Yeğenimin bünyesi nasıl dayanıcak bu acıya derken doktor ameliyatın başarılı geçtiğini söyledi ve içimiz bir nebze de olsa rahatladı.Bugün çıkış işlemlerini yaptırdık şimdi biraz dinlenmesi lazım.

Otacı argan serisi kullanıyorum.Bu yazıyı daha önce yazacaktım fakat hiç fırsatım olmadı.
Öncelikle şampuanımdan bahsedeyim;

Otacı'nın ürünlerini nedense ben çok seviyorum.Çok başarılılar bu konuda argan serisine de acayip bayıldım.Ürünün fiyatı yaklaşık 19 tl diğer şampuanlara nazaran fiyatı biraz pahalı ama içeriğinden dolayı bu fiyata değer diyorum.Çünkü biliyorsunuz ki argan yağı çok kolay bulunmuyor.Argan yağını Fas'lı kadınlar çok zorluklar içinde çıkarıyorlar.Argan yağının cilt için çok büyük faydaları var kısaca bahsetmek istiyorum;
En bilindik özelliği kırışıklıkları azaltmasıdır.Cildi sıkılaştırır,ciltteki tahriş ve iltihaba iyi gelir,saçları besler,saçlara parlaklık verir.
Otacı şampuan 250 ml ve epey uzun gidiyor.Her türlü saç tipine uygun bir şampuan.Normal şampuan nasıl kullanıyorsak o şekilde elimizde yetecek kadar bir miktar alıp ıslak saça masaj yapar gibi uyguluyoruz.Ben kullandığımdan beri çok memnun kaldım.Favori şampuanlarım arasında yer aldı bile.Kokusu da çok güzel.

Benim saçlarım biraz inatçı yıkadıktan sonra hemen öyle kolay taranmıyor.Her şampuan iyi gelmiyor bu yüzden saçlarıma.Argan şampuanı kullandığımdan beri saç kremi kullanmıyorum.Saçlarım hem yumuşacık oluyor hem de kolay taranıyor.O eski yolozluk gitti yani:)))SLS, SLES, paraben, silikon içermemesi beni ayrıca memnun etti.
Saçlarım parlaklığını kazandı ve kuruluk azaldı.
Tabiki düzenli kullanmak gerekiyor.
Sizlerde saçlarınızı tararken zorlanıyorsanız Otacı Argan Şampuanı şiddetle tavsiye ederim.Kuru ve yıpranmış saçlara sahipseniz ürünü bir kez deneyin derim.
Sıradaki yazım Otacı Argan serisinden yine.El ve tırnak bakım kremi ve argan sabunu...
Neren bulabilirsiniz Otacı ürünlerini;
Pek çok kozmetik markette satışı yapılıyor.(Watsons ve Gratiste de rahatça bulabilirsiniz)Online olarak sipariş verebilirsiniz.
Sizler hangi şampuanları kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki