6 Aralık 2013 Cuma

2013'e Veda Etkinliği #2

Hayırlı geceler herkese...


Kaldığım yerden devam etmek istiyorum etkinlik yazıma.Bu sefer değerli firmalarımızın bizlere hediyeleri nelermiş bakalım;


Şöyle baştan topluca bir fotoğrafını paylaşayım;
Çok bonkör firmalarımız vardı resimlerden de anlaşılacağı gibi:)
İlk olarak pembiş ajandalarımızdan başlamak istiyorum.

Erensu Hanım'ın da katıldığı etkinlikte kahvaltıda yan yana oturmuştuk.Resmini de paylaşmak istiyorum.
Bizlere çok güzel bir hediye hazırlamışlar.Herkesin bloğunun ismine özel ajandalar.Ben çok beğendim firmamız alan Arwey 'e çok teşekkürler.

VE BENDENİZ:))
Sevgili Ecişbücüş blog yazarı Reyhancım ve ben.Samimiyetin ve muhabbetin doyumsuzdu.Tekrar karşılaşmayı çok isterim.
Biota'nın bizlere hediyeleri.Çekiliş stresinden sonra bu hediye çok iyi oldu.Çok teşekkürler Biota ürünlerinizi denemek için sabırsızlanıyorum.
 Yuva Maya'dan benim nasibime simit karışımı düştü.En yakın zamanda deneyip bloğumda yer vereceğim.Teşekkürler Yuva Maya bu güzel bir günde bizlere hediyeler gönderidiğiniz için.

Karya Gourmet'in zeytin ve zeytinyağı hediyesi.Zeytin mükemmel tam ağzıma layık:)) zeytinyağı da yarın sabah kahvaltı da deneyeceğim.Çok teşekkürler Karya Gourmet
 Doğadan'ın bizler için hazırladığı şık paketi.Kupa hastası olarak doğadanın da kupasına bayıldı.Verdikleri desteklerinden ötürü çok teşekkürler.
 Match Kozmetik'ten payıma düşen ipek yüz maskesi.Denemek için sabırsızlanıyorum.Çok teşekkürler Match Kozmetik...
 Bonkör firmalardan biri de Estuz.Bizler için tuz seti hazırlamışlar.Çok teşekkürler Estuz
Rainwalker şemsiyeleri ile büyüledi bizi adeta.Bizleri yalnız bırakmadığınız için sonsuz teşekkürler.
Dore'nin çorapları çok seviyorum nedense.Etkinlikte yalnız bırakmadı firmamız bizi çok teşekkürler Dore
Orkide haraketide bize hediyeler veren firmalar arasında.Mükemmel bir seçim olmuş pudra tam da cildime uygun.Çok teşekkürler Orkide Hareketi.
Veeeeee Dr.Oetker bayıldımmmmm hepsine Kızım Mozaik Pastanın müptelası gecenin bir yarısı hanfendi istedi ve yapıldı çok pratik  5 dakikada şipşak hazır:) Paket içeriğine bayıldım teşekkürler Dr.Oetker 
Laberkimya bu pembiş losyonları bize hediye etti.Kokusu mükemmel.Çok teşekkür ederim.
Takkunya'nın hediye ettiği kitap ayracı.Teşekkürler...
Doa Kozmetik'e bu misssss gibi hediyeleri için çok teşekkürler...
Bebak bizler için çok güzel bir set hazırlamış.Ne zamandır denemek istiyordum.En yakın zamanda deneyip bloğumda paylaşacağım.Teşekkürler...
Cıncık Bijoux&Aksesuar çok şık kolye ve küpe seti hediye etti.Teşekkürler.
 Neutrogena’da bizi yalnız bırakmadı. Siyah nokta temizleyici peeling jel hediye etti.Cildim yağlı olduğu için tam benlik bir ürün.Teşekkürrlerr...
Blackspade herkesin bedenine göre termal bluz hediye etti.Ben çok ama çok beğendim.Teşekkürler..
Bitki Sandığı'yla ilk defa  tanıştım.Saf gülsuyu hediye ettiler.Çok teşekkürler.
Vivaldi Kozmetik bizlere şirin mi şirin paketlerde kremlerinden hediye ettiler.Çok teşekkürler.

Raen'in sabunlarından evde kullanıyorum.Kokuları harika.Hediye çekilişinden Amber kokulusu çıktı.Çok sevindim.TeşekkürleR Raen.

Veeee Flormar güzel bir paket hazırlamışlar bizler için.Benim şansıma düşen özellikle ojelerin renkleri çok hoş.Teşekkürler flormar iyiki varsınız.
Unilever'in sepetleri mükemmeldiiiii.İçide dışıda gayet güzeldi hediyelerin çok teşekkürler.
Bu kalpçiğe hayran kaldım ben.Herkese farklı farklı gitti ama benimki hepsinden güzeldi:)))Çok teşekkürler Sabun Perisi çok başarılısınız.
Pembe renge bayıldığımı daha kaç kez yazacağım acaba:))) Modapik'in hazırlamış olduğum pembe kutular çok hoştu.İçinde ki takı da tam benlik.Çekilişten kazanmıştım bunu da.Çok teşekkürler...
Otacı'nın hediyesine çok ihtiyacım vardı.Malum kış ayındayız ve el ve tırnakların bakıma ihtiyacı var.Teşekkürler.
Pınar ürünlerini denememiz için bizlere paket göndermişler.Teşekkürler...
Cyrene ilk defa duydum ve en yakın zaman da deneyeceğim.Şampuanınız için teşekkürler.
Banat hepimizi düşünmüştü etkinlikte.Hem biz büyükleri hem de küçükleri düşünmüşler.Hem kzım hem oğlum olduğu için mavi renki oğluma diye düşünmüştüm ama 3 yaşında ki kızım daha görür görmez sahiplendi:)
Banat'ttan ayrıca çekilişten kazandım.Çok teşekkürler bu mop harika birşeymiş.İşimi hafiflettiniz.
Keramika herkese farklı farklı hediyeler göndermişti.Bana renkli çerez tabakları düştü.Renkleri çok hoş severek kullanacağım.Teşekkürler...
 Atölye Ful Pelinsu hanımın getirdiği kurabiyeler tadı harikaydı:)Weptoprint hem etkinlik çerçevesini hazırlamış hem de bizlere ufak şişede şekerleme ve çikolata koymuşlar çok incesiniz.Safranlokum tadı güzeldi.The Loli Shop şekerleri en çok kızım yedi ve beğendi.Çok teşekkürler.
Villegrup mükemmel sabunlarıyla beni benden aldı.Napacağımı şaşırdım parfümlü sabunları kullanayım mı yoksa saklayayım mı çok kararsız kaldım.Taaa Bursa'dan geldiniz Etkinlikte bizleri yalnız bırakmadığınız için çok teşekkürler Villegrup.


EvMambo'nun şirin mi şirin mumu teşekkürler....
Ve firmalardan kartlar ve broşürler....
Nihayet yazımın sonuna gelebildim.O kadar çok firma varki inşallah atladığım yoktur.Değerli firmalarımıza desteklerinden dolayı sonsuz teşekkürler...
Herkes gittikten sonra biz:)Ece,Yasemin,Nihan,Elvin,Pınar,ve Ben...

Etkinlikte emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.Hepiniz çok sıcaktınız sizleri tanımaktan çok keyif aldım.Harika bir pazar günü geçirdim sizlerle.Yasemin,Ece,ve Pınar çok uğraştınız ama değdi emeklerinize sağlık.Nihancım seni de unutmadım balım çok pozitiftin neşen hiç bitmesin canım benim.Hepinizi kocaman öpüyorum.İnşallah tekrar görüşmek ümidiyle 
Sevgiler...
Hayırlı geceler....

5 yorum:

  1. hediyeler çok hoş güzel günlerde kullanmanı dilerim =)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinli olmuş ,herşey çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler arkadaşlar umarım başka bir etkinlikte sizlerde karşılaşma fırsatım olur öpüldünüz

    YanıtlaSil
  4. fıstıgımmm en kısa zamanda tekrar birlikte olmak dileğiyle tocaman öpüldünnnn:)))

    YanıtlaSil
  5. fıstıgımmm en kısa zamanda tekrar birlikte olmak dileğiyle tocaman öpüldünnnn:)))

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki