9 Kasım 2013 Cumartesi

Narecza.com Bilmeyen Varmı?

Merhabalar,Narecza'nın bloggerlere verdiği desteği bilmeyeniniz yoktur herhalde.Narecza Dermokozmetik ürünleri satan online bir site.Kozmetik,makyaj,cilt bakım ürünleri,besin takviyelerine kadar çok geniş bir ürün yelpazesi var.Geçenlerde bana da bir paket geldi.Bakalım neler gelmiş;
Sevmediğim bir ürün yoktu kullandığım ürünlerdi hepsi.

Diadermine Arındırıcı Peeling'i haftada 2 kez yapıyorum.İçerisinde deniz kumu tanecikleri olmasından dolayı vurulmuştum ben:)Yüzümü hafifçe ıslattıktan sonra biraz alıp yüzümü ovalıyorum.Sonra ılık su ile yüzümü yıkıyorum.Benim memnun kaldığım bir ürün cildime bir zararını görmedim bu zamana kadar.Yüzümdeki gözenekleri temizliyor.İçindeki beyaz çay ve gingseng özleri sayesinde cildi rahatlatıyor.Cildim yumuşacık olduğu için kullanmaya tavsiye ederim.
Narecza'da fiyatı 11.50 tl

Dermokil Extreme el kremi buda çantamın vazgeçilmezlerinden.Nereye gitsem yanımda götürüm mutlaka.Özellikle kışın çok sık kullanıyorum.Kışın yıpratıcı etkilerine karşı koruyor ve ellerimi yumuşacık yapıyor.

Nivea harmony duş jelini gül yaprağı içermesinden dolayı çok seviyorum.
Narecza'da fiyatı 8.90 tl

Gözaltı morluk ve şişlik kremi almayı düşünüyorum Cernor xo tercihim olacak büyük ihtimalle.İyi sonuçlar verdiğini duydum.Gözlerin daha iyi görünmesini sağlıyormuş.

Ayrıca Narecza'da tüm DDF ürünleri 'nde %15 indirim fırsatı var.Üstelik 3 al 2 öde kampanyasıyla.

Herkese mutlu hafta sonları dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki