24 Nisan 2013 Çarşamba

NATUREL SEPETİM ÇEKİLİŞ SONUCUMUZ

ÇEKİLİŞ LİSTESİ
http://closelyfashion.blogspot.com/2013/03/naturel-sepetim-ile-2-takipcimize-35-tl.html

denizguner
ceyda çakmak
cengizkocogul
saliha temiz
Hülya Kaya
dileksilabolat
MİHRİBAN KAKICI
Şenay Gazoz
deniz öz
Hüsne ASLAN
tuba şanal
EDA ŞEN
Dilek Onart
suzan doğan
fevzi kalaycı
zeynepustun
feride ismailoğlu
onur.inci
muhsinedurmus
GÖNÜL ÖZCAN
ESMANUR
Ayşe Ahu Koç
nurcan.karaca
ozlemelmacigil
TUĞBA CENGİZ 
ıtır üyüdücü
DAMLA
adem doğan
mehpare ölmesek
fatma özdemir
Sadettin CENGİZ 
aysun yıldırım 
SennurSalih
nurten.mese
RANA KOYUNCU
PELİN DEMİRAL
Gülşah Yılmaz
filiz özkan
sevalkaya
suna yükler
Seher Onart 
aynur güler
songül artuk
SinemBadioglu
meltem özdoğan

Asıl Talihliler: adem doğan, meltem özdoğan

Yedek Talihliler: aysun yıldırım, tuba şanal

Çekiliş İlan Adresi:
http://www.cekilisyap.com/naturel-sepetim-kampanya-sonucumuz

Green Organic-Çay Ağacı Merhemi KAZANAN ADEM DOĞAN
 Green Organics-At Kestanesi Balsamı KAZANAN MELTEM ÖZDOĞAN

Tebrikler....Adres bilgilerinizi closelyfashion@gmail.com adresine 3 gün içinde bekliyorum.

2 yorum:

  1. adresimi şimdi mail olarak gönderdim ulaştı mı acaba merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. tüh yaa yedekte kalmışım :))

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki