1 Ağustos 2012 Çarşamba

Festival Organik Kampanyamızın Sonucu

Katılımcı Listesi:

http://closelyfashion.blogspot.com/2012/07/closelyfashionfestival-organik.html

1-fatma özdemir
2-Tuba Önde
3-Selin Çiftçi
4-hatice pesen ayaz 
5-Beyza Cahan
6-yuksel blazer 
7-aslı üstün
8-filiz özkan
9-NEŞE DEMİRCİ
10-meltem özdoğan
11-tuğçe caner
12-SEVİL ÇINAR
13-gaye semiz
14-Durdane ölmesek
15-Murat Avcı
16-mehmet avcı
17-aynur avcı
18-Esra Nazan Erboz
19-Betül Tekayak
20-Zehra A
21-sinembadioglu
22-mine özcan
23-zahide güney

Çekiliş Videosu

22-mine özcan
yedek tahlili
7-aslı üstün

Tebrikler....
Adres bilgilerinizi closelyfashion@gmail.com adresine bekliyorum.

Asil tahlili mailime cevap vermediği için hak yedek tahliliye geçmiştir.

1 yorum:

  1. keşke sonuçlardan haberdar etmek için mail atsanız :(
    netim olmadığı için takipte değildim :(
    netim gelir gelmez baktım ama :(
    tebrikler ..

    YanıtlaSil

Sevgi ve neşe ile kalın.
Gamze Haseki